Körskola för behörighet B

Handledarkurs

Att vara en bra handledare är avgörande för att underlätta för den blivande föraren att lära sig och utvecklas till en säker förare. På Körkortsnyckelns trafikskola erbjuder vi handledarutbildning av hög kvalitet för att ge dig de verktyg och den kunskap du behöver för att effektivt guida och stödja din elev genom hela utbildningsprocessen. Vår handledarutbildning är anpassad för att möta dina behov och förbereda dig på bästa sätt för att vara en trygg och kompetent handledare.

Riskutbildning

Körkorts Nyckeln Trafikskola, din pålitliga partner för Risk 1 och Risk 2 utbildning i Järfälla. Vår målsättning är att inte bara rusta dig för att klara teoriprovet, utan även att utbilda dig till en säker och ansvarsfull förare för livet. Våra kvalificerade instruktörer erbjuder en engagerande och interaktiv utbildning, där man får de kunskaper och färdigheter som krävs för att hantera olika trafiksituationer på ett tryggt sätt.

Intensivkurs

Våra intensivkurser är perfekta för dig som vill ta körkortet på kort tid utan att kompromissa med kvaliteten på utbildningen. Med vårt effektiva och strukturerade upplägg kan du på kort tid förvandla dig från nybörjare till körkortsinnehavare. Våra erfarna instruktörer kommer att guida dig genom varje steg på vägen och se till att du är redo att klara körprovet med bravur.