KörkortsNyckeln Trafikskola

UTMANA DIG SJÄLV LYFT DET TILL NÄSTA NIVÅ.

OM OSS

På KörkortsNyckeln Trafikskola strävar vi efter att utrusta våra elever med den nödvändiga kunskapen och skickligheten för att bli säkra, självsäkra och ansvarsfulla förare på vägarna i Järfälla och bortom. Vi tror på potentialen hos varje individ att bli en skicklig förare, och vårt team av erfarna instruktörer är här för att vara ditt stöd genom hela resan.

VÅR MISSION

Välkommen till KörkortsNyckeln Trafikskola, din pålitliga partner för att uppnå dina körkortsdrömmar. Vi är en ledande trafikskola belägen i den vackra staden Järfälla, och vårt engagemang är att erbjuda högkvalitativ körutbildning för olika fordon.

VAD VI ERBJUDER

1. Erfarna Instruktörer: Vårt team består av professionella och certifierade Trafiklärare med omfattande erfarenhet. De är inte bara lärare; de är dina mentorer på din väg till att bli en skicklig förare.

2. Omfattande Kurser: Vare sig du siktar på att få körkort för bil, taxi, motorcykel eller minibike erbjuder vi omfattande kurser skräddarsydda för dina specifika behov. Våra utbildningsprogram är utformade för att täcka alla aspekter av säker körning.

3. Modernt Utbud: Våra toppmoderna faciliteter och välunderhållna fordon skapar en bekväm och säker inlärningsmiljö för dig.

4. Flexibel Tidsplan: Vi förstår att livet kan vara hektiskt. Därför erbjuder vi flexibla schemaläggningsalternativ för att passa din tillgänglighet.

5. Prisvärda Prispaket: Vi är övertygade om att kvalitetsutbildning inte ska vara överdrivet dyr. Därför erbjuder vi konkurrenskraftiga prispaket för att göra våra kurser tillgängliga för alla.

VÅRT ÅTAGANDE

När du väljer KörkortsNyckeln Trafikskola väljer du inte bara en körskola – du väljer en partner på din resa mot att bli en ansvarsfull och skicklig förare. Vi är engagerade i din framgång och säkerhet på vägen.

KONTAKTA OSS

Är du redo att ta det första steget mot dina körkortsdrömmar? Tveka inte att kontakta oss idag för att lära dig mer om våra kurser, boka en lektion eller få svar på eventuella frågor du kan ha. Vi ser fram emot att hjälpa dig att navigera vägen till framgång.

Körkorts Nyckeln Trafikskola AB

Org nr: 559435-3236

Adress: Vasavägen 106 177 52 Järfälla

Telefon: +46735555556

E-post :[email protected]

Webbplats: www.kntrafikskola.se

Anslut dig till Körkorts NyckelnTrafikskola och lås upp nyckeln till säker och självsäker körning!

Våra handledare

20240422_123934

Ahmed Anabtawi

Trafiklärare/ Trafikskolechef